user Scorpio | Hace más de 10 años

Mes no ferà rès perque ningù el ha votat, que s´en vagin a Cataluña que per aqui no hi tenen cap feyna.

user jbm | Hace más de 10 años

Per en Juan Sàpiga que encara ara no estan autoritzades ses prospeccions, estan pendents d'un informe d'impacte ambiental que podria aturar-les. Passa però que es poc probable que les aturin perque es responsable d'aquest informe d'impacte ambiental depen del ministere Cañete, i sembla que aquest Sr. Cañete té interessos econòmics amb això de ses prospeccions en qüestió. Això que dic també contradiu lo que va dir el ministre Sória de que no hi havia marxa enrere possible, sa marxa enrere possible hi és, lo que no hi ha és voluntat de tornar enrere. Podria ser, també, que, com fan sovint amb ses requalificacions i permisos urbanístics, primer aprovassin ses prospeccions perque llavor, si les aturen, ses empreses tenguin dret a cobrar indemnisacions que, com sempre, pagaríem entre tots

user teatroverde | Hace más de 10 años

Més tonterías, más demagogia.

user Lars | Hace más de 10 años

@ bruix (aquí abajo) . I tu me pots dir per a què serveixen el PPeperos apart de cobrar cada mes dels nostros diners, i apart també d'enganyar-nos, robar-nos, i llevar-nos els serveis socials ??? ... EH!? .. No tens cara tu.

user bruix | Hace más de 10 años

Aquests de MES no tenen vergonya, senyors que no som curtets, ningu vol ses prospeccions, el que no està tan clar es lo del TIL (FEIM REFERENDUM)... nomès serveixen per cobrar a final de mes

user Jo vull | Hace más de 10 años

Jo vull un referendum, per veure si la majoria està a favor de prohibir als mals politics fer desastres contra la nostra llengua, cultura, natura i economia baix pena de desterrament de per vida.

user Pep M,esigual | Hace más de 10 años

Mes oportunisme no trobaran. Si ja s,hi han possat en contra tothom. Estaim farts de oportunistas i de gent que nomes fa renou i no hi aporta solucions.

user Partit Illenc de ses Illes Balears | Hace más de 10 años

La corrupción e las comisiones ha generado todo esto, pero no tiene final, que hagan una auditoria y verán que hay detrás de todo esto, pero ya sabemos que solo los roba gallinas iran a la trena, mientras todos estos se irán de rositas y con los millones hacia paraisos fiscales. Mirar lo que pasó en Tarragona, pues algo más pasará aqui, hay que actuar contra todos estos chorizos desvergonzados que están protegidos por el poder, que nos han llevado a esta situación de descontrol y abuso de poder, los unos se echan la culpa a los otros, pero que interes ha habido en todo esto, quién ha chupado del bote de colacao. Los ciudadanosde Baleares nos tenemos que manifestar en toda regla, ver lo que pasó en Burgos, la unión hace la fuerza y en baleares tenemos que decir basta ya de atropellos y que se rian de nosotros. Independencia, no ruina, económica y social. La lucha es de todos luchamos por nuestro futuro y de nuestros hijos en su tierra, que nos las quieren hundir para beneficiarse unos cuantos de las desgracias de los demás.

user Tothom en contra | Hace más de 10 años

No fa falta el referéndum. Crec que el 99 per cent està en contra les prospeccions. Per tant, no se feran, a no ser que el PP ens la clavi.

user Juan | Hace más de 10 años

Me gustaria saber y por esto insto a MES, que le pida a la Sra. Armengol del PSIB, explicaciones, sobre porqué, su partido cuando gobernaba, autorizó dichas prospecciones.