user Derroche | Hace más de 9 años

Y ahora todo el gasto de imprenta anterior seguro que se va a la basura y gastan de nuevo en la imprenta todo con el nuevo formato.

user tururu | Hace más de 9 años

Aunque la mona (o el orangutan), se vista de seda, mona se queda. Los mismos de siempre, con lo mismo de siempre.

user Warp | Hace más de 9 años

Se han herniado diseñando el "nuevo" logotipo...

user marjader | Hace más de 9 años

Si no vaig errat, la UIB no ofereix un grau de Llengües Pràctiques (dues llengües estrangeres i assignatures d'econòmia o dret), només el grau cultural de Filològia. Em sembla que aquest grau de Llengúes Pràctiques seria molt necessari per a la nostra econòmia balear.

user Tomeu34 | Hace más de 9 años

Esto es el cuartel general del catalanismo invasor y el adoctrinamiento fascista de erc y ciu, hay que expulsasr a toda la cúpula y poner auténticos rectores de universidad, y en especial que sean de Baleares.

user ullastre | Hace más de 9 años

Aquestes curbes podrien significar una aposta per a la flexibilitat i certa diplomàcia.

user Maria | Hace más de 9 años

Scorpio, Angelmezquino, salat... Però quants de pseudònims tens? Segur que ets en Korke Campos des Cir-culo o un funcionari madrilenyo d'una Conselleria que pagam amb sos nostros imposts. Tu tens tant de mallorquí com jo d'esquimal. Deixa ja d'enganar es mallorquins amb tant de català i no mos prenguis més es pèl. Lo que volem és que Madrid no mos robi ets imposts per mantenir tots es funcionaris de Madrid, ses seves autopistes i es seu aeroport

user Manuel | Hace más de 9 años

¿Sabéis lo que pasa, pperos? ... pues que los docentes son universitarios, gente formada y culta a la que NO podéis tomar el pelo porque sí. Y en esa estamos. Y eso no lo podéis cambiar por mucho que gruñáis, rebuznéis o mintáis (aunque lo intentéis con el perjuicio a la educación pública y de calidad). Y no lo vais a poder cambiar porque PODEMOS pararos los pies, por criminales sociales. Y así se hará.

user Ca de Bou | Hace más de 9 años

Una societat que no respecta la seva Universitat, la primera institució científica i acadèmica, està condemnada a la barbàrie i a la misèria. Són químics, historiadors, filòsofs, matemàtics, que s'han passat mitja vida estudiant i qualque cosa sabran. I això mereix un respecte. Però ara en Bauzá i els seus escolans de per aquí volen enfrontar la societat mallorquina amb la UIB i amb els professors per la seva obsessió nacionalista amb l'espanyol . Si la lectura predilecta d'en Rajoy és el Marca i si en Bauzá no sap ni qui és na Carme Riera, com punyetes voleu que entenguin el valor de la cultura i de la UIB. La política no ha d'embrutar mai la intel•ligència, la cultura, la investigació... en definitiva, el futur i la prosperitat de Mallorca

user Scorpio | Hace más de 9 años

UCC son las siglas que le corresponden, Universidad Catalana Catalanista.