user Josep Miquel | Hace más de 9 años

1 de x aki, li puc asegurar que jo d'esquerrà tenc molt poc. Ara be el que sigui moderadisimament de dretes no te perque convertirme en un imbécil que no vegi que a quis 'ha d'ajudar es precisament als que menys tenen. I miri s'equivoca amb lo del Til. Si vosté es per un supossar advocat i resulta que tots els colegis d'advocats, tots els Tribunals, tots els catedràtocs de dret, totes les Universitats etc. etc. li diven que va equivocat Qui creu que tendrá raó? Ido ara llevi lo de que es advocat i faci com na Joana Trepitja de Ca sa Moma que digui que no sols no es advocat sino que de lleis no en té n.p.i. Encarà defensa´ría voste la seva postura?. Per cert respect que no hi estigui d'acord amb lo que he dit de les xifres pero li recordó que son les xifres oficials de la Conselleria. Es a dir al manco les dades son incuestionables.

user 1 d x aki | Hace más de 9 años

@JM. Al manco ha oferit vostè una resposta argumentada i respectuosa, i com a tal la respect jo també. Tot i que no hi estic gens d'acord. Si la seva inquietud és haver de dependre de Madrid entenc la seva postura nacionalista, i fins i tot podria compartir certs aspectes de la mateixa. Ara bé, la insumissió al TIL és clarament un enrocament en contra de la dreta, res a veure amb la política educativa. I jo, de l'esquerra NO VULL SABRE RES DE RES. Puc compartir aspectes nacionalistes, però no des d'una esquerra que es defineix com es defineix amb els seus actes antidemocràtics. I ara per ara, nacionalisme liberal o conservador no existeix a Balears: Sil·logisme: Votaré al PP.

user Miquel-Ciutat | Hace más de 9 años

@Josep Miquel..... I tu mes. El deubte es gracies a tota a la esperpèntica casta politicaca que patim: PPSOE y deMES. Cualquier familia si funcionase con los mismos criterios que toda la casta politicaca....estaría arruinada, deshauciada, y en la indigencia....... Au ido el "pobre" (Jose) Miguelito.....JUAS JUAS JUAS dejar de depender de MadriT para pasar a depender de Barcelonia la capital del nuevo imperio Catalonio......Yo personalmente antes me exilio, y me hago Marroquí......JUAS JUAS JUAS JUAS...... De GuateMALA a GuatePEOR.......

user Josep Miquel | Hace más de 9 años

1 d x aquí, les ruines de Catalunya, Andalusia i altres bandes em preocupen molt poc. Parlem idó (o xerrem si ho prefereix de les suposades ruines de Balears. Li don les xifres oficials, publiques i tretes de la Conselleria, i les hi donaré en castellà perque tots ho entenguin. Veamos de donde salen esos 4.500 millones de deuda que dejó el Pacte presidido por Antich. Lo primero es que no hay que olvidar, cosa que hacen algunos para convencer a muchos crédulos, es que de los 4,500 millones de deuda que dejó Antich, 1.800 millones de euros eran, a su vez, la herencia de Matas, ya que esta fue la deuda que se encontró el Pacte. Si tenemos en cuenta que Bauzá ha llevado los 4.500 millones de euros de deuda que se encontró a nada menos que 6.300 millones de euros. Es decir, Bauzá y el PP la han incrementado en 1.800 millones de euros en dos años, la cosa ya cambia sustancialmente. Con esos datos oficiales el resto es ya una cuestión de aritmética básica. Si la deuda actual es de 6.300 millones de euros, el PP es responsable de los 1.800 millones de euros de Matas y de los 1.800 millones de euros de Bauzá. Esto quiere decir que el PP es el responsable directo del 57 % de la deuda de las Islas Baleares. Ho te clar ara 1 d x aki, ido ja ho sap segueixi votant PP (o PSOE que no es el mateix, peró es pareix). Ja ho tenc clar votaré a partits que no deguin obediencia a Madrid. De res, ara ja sap que diven les xifres de la suposada tuina de tots els Pactes i les marevelloses bonsdats dels seguidor de l'au carronyaire de la mar.

user Cuidado con la ideología pp | Hace más de 9 años

mos farem tots de dretes que només han arruinat tota la nació.

user 1 d x aki | Hace más de 9 años

@JM, parlem, parlem, més bé xerrem. Catalunya, tripartit = ruïna. Andalusia (pacte d'esquerres) = ruïna. Balears, Pacte de Progrés = ruïna. Extremadura, Pacte d'esquerres = ruïna. Galícia, pacte d'esquerres = ruïna. Espanya, Zapatero i amics = super ruïna. No n'hi ha més de fetes, ESQUERRES=RUÏNA

user Cuidado con la ideología pp | Hace más de 9 años

uno por aqui dice: M,estim mes que escoltin angles maldament sigui mal apres. Idò ja sabeu lo que mos toca.

user INGLES | Hace más de 9 años

tanta huelga y charlataneria por el INGLES , que importante tiene que ser aprender INGLES que tudo el mundo habla de él , aunque no utilicen su nombre , es lo mismo que llamar a los españoles ciudadanos , o a la etica no se que por la ciudadania ,... EL TIL es ingles , castellano y catalan , en los colegios de Baleres siempre se ha enseñado catalán y catalan , ya que los niños en el aula o en el patio utilizan los 2 idiomas por igual , av más y otras menos , los maestros siguen las directrices de la ley de mínimos que para mi no es constitucional ya que negaba la realidad social de España y esta isla y es que toido el mundo tiene derecho a escribir , leer y hablar correctamente ambos idiomas y que se le pueda dotar de herramientas adecuadas para lo mismo . Pero esta más que claro INGLES , INGLES e INGLES - ES UN OBJETIVO DE EUROPA POR NORMATIVA Y SENTIDO COMÚN .

user Josep Miquel | Hace más de 9 años

Especialmente dedicado este post al Sr. "Haber si empezais a enseñar de una vez". Amigo creo que antes de pedir que los docentes enseñen de una vez lo que corresponde es "Haber" si Ud. vuelve a la escuela. Más que nada para que no haga el ridículo, hablando de enseñanza.

user Josep Miquel | Hace más de 9 años

1 q de x aquí, no voldràs que parlem de xifres i ruines? A mes amb dades oficials de la Propia Conselleria. Crec que no t'agradarian massa els resultats. Abans d'opinar conve informar-se les xifres son públiques.