user dorin | Hace más de 7 años

de jove tenia se co to rre mes pe lude.........

user EnBonMallorqui | Hace más de 7 años

Ja d'entrada, crec que premis a personas s'hêuríen de donà en fabas contadas, es molt perillós doná premis a personas, sempre hi hêurá gent que pensará malament d'ellas. Y si son vivas, més encara, recordau lo que va passà en s'honoris causa a en Nadal, aqui emb aquesta señora pasará lo matex, cada díe es més alluñ des mallorquí, cada díe es més amiga d'aquells que se volên separá d'España, per tant renega de lo nostro, no es de sa nostra cultura, no merex medalla mallorquina ni baléà, de cap manera. En cuant a sa Balanguera, tampoc me sent representant emb una cansó catalanista, me fa oy.

user alucinado | Hace más de 7 años

@Maria, si se lo que escribo, puede consultarlo en internet, es lo bueno que tiene la red,

user Skunk#1 | Hace más de 7 años

@Que es aixo Que a Mallorca no la conegui gairebé ningú hauria de ser un motiu de vergonya per als mallorquins ja que estam parlant de l'autora del nostre himne (un himne que estic egur que tú no sabries cantar) i un dels referents de la nostra cultura.

user Maria | Hace más de 7 años

@Alucinado, no contis el que no saps.Jo ho sé millor que tu i no m'has de fer mentidera.

user Que es aixo | Hace más de 7 años

Si ha Mallorca no le coneix quasi ningu, nomes faltaria aixo.

user piupiu | Hace más de 7 años

@maria: I que hi va estar tancada 10 minuts, 1 dia, 1 setmana 1 any, 10 anys....? No ho sabia.....?

user Maria | Hace más de 7 años

Maria de la Mar Bonet, el temps de Franco va estar tancada a la presó només perquè les lletres de les seves cançóns eren ofensives per "los principis del movimiento", però els seu pare i la seva.mare, que eren unes grans persones els dos, sempre li feren costat i li donaren ànims. Això va per la que diu que s'ha anat "catalanitzant:. El que ha sofert i lluitat la senyora Bonet no ho aguantaria ella ( o és ell, o sigui el multinik?)

user Dolores | Hace más de 7 años

En su día fue un referente, voz preciosa y canciones románticas y mediterráneas, poco a poco esta chica se fue enamorando del rizo catalán y de la cultura catalana que es bellísima, pero siguió con los más radicales en diferenciar lo catalán y el odio a lo español, ella no pero su entorno sí. Con el tiempo ha perdido la flor de la música y se ha vuelto catalanista a los ojos de muchos, más catalanista que Balear, es decir ya no es de los nuestros como diría un muy buen historiador. Su complicidad con los separatistas la hace poco apreciada y sobre todo poco mallorquina. Creo que por lo tanto es un premio de un Govern sectario y sumiso a lo peor de BCN, ese Govern que solo premia a los suyos. Cero pelotero como diría un mal ministro de épocas pasadas.

user Tomeu | Hace más de 7 años

Puaghhhhh!!!